Limitovaná ponuka Audi

s bohatou výbavou na vybrané modely

Viac

Veľký výpredaj predvádzacích vozidiel

Len teraz predvádzacie vozidlá za jedinečné ceny!

Viac

Nové Audi Q5

Stvorené do každého terénu!

Viac

Test Audi A1

Z Audi A1 po štvorročnom pôsobení na trhu vzniklo viac než 500.000 kusov. Je to svojím spôsobom paradox. Prvý pokus Audi, preniknúť do Béčkového segmentu, totiž stroskotal. Pritom Nemci naliali do vývoja modelu A2 - zvlášť do jeho hliníkovej karosérie - veľké množstvo peňazí. O auto napriek pokrokovej konštrukcii nebol záujem a počas šiestich rokov z neho vyrobili ani nie 200.000 exemplárov. Zato jednoduchý recept s prekarosovaním Volkswagenu Polo funguje prekvapivo dobre.

Aktuálny facelift priniesol malému Audi plne diódové predné svetlá, ktoré navyše majú nový tvar. Diódovú techniku samozrejme obsahujú aj koncové svetlá. Iné sú oba nárazníky, zmenili sa zliatinové disky a do  palety lakov karosérie pribudli nové odtiene. Kabína zaznamenala len drobné korekcie zamerané na úpravu multimediálneho systému a doplnenie chrómovaných ozdôb.

Zákazník si naďalej môže vybrať z dvoch karosárskych verzií - trojdverovej a päťdverovej (Sportback).

Najzaujímavejšia novinka je ukrytá pred zrakmi zvedavcov od kapotou. Ide o zážihový turbomotor 1.0 TFSI, ktorý síce debutoval v modernizovanom Volkswagene Polo, ale doteraz sa neobjavil v predaji. "Liter" konštrukčne vychádza z atmosférického trojvalca 1.0 MPI, montovaného napríklad do bratislavských trojičiek up!/Citigo/Mii. Niektoré prvky však pochádzajú od prepĺňanej jedna-dvojky TSI. 

Celohliníkový trojvalec má variabilné časovanie sacích i výfukových ventilov, priame vstrekovanie benzínu, kvapalinou chladené výfukové zvody a malé turbodúchadlo, integrované do jedného bloku s oxidačným katalyzátorom.

Do Audi smeruje slabšia z dvoch existujúcich verzií. Dosahuje výkon 70 kW (95 k) a najvyšší krútiaci moment 160 Nm pri 1.500 otáčkach za minútu. Kombinovaná spotreba vraj dosiahne 4,3 l/100 km. Ďalšou trojvalcovou novinkou je turbodiesel 1.4 TDI (66 kW/90 k). V palete motorizácií nájdeme ešte prepĺňané štvorvalce 1.4 TFSI (92 kW/125 k, 110 kW/150 k), 1,8 TFSI (141 kW/192 k) a modernizovaný turbodiesel 1.6 TDI (85 kW/115 k).

Alternatívu k päť- a šesťstupňovým manuálnym prevodovkám, predstavuje sedemstupňový dvojspojkový S Tronic. Pre motor 1.8 TFSI je dvojspojkové ústrojenstvo štandardom. 

Výrobca ďalej avizuje nový elektromechanický posilňovač riadenia. Jeho účinok slabne priamo úmerne so zvyšujúcou sa rýchlosťou jazdy. Prekalibrovaný elektronický stabilizačný systém údajne zasahuje jemnejšie a citlivejšie. Audi A1 potláča nedotáčavosť jemným pribrzďovaním vnútorných kolies v zákrute. 

Kontakt

Araver Trenčín - Opatová

Nivy 80
912 50 Trenčín Opatová

Telefón: 032 / 744 13 65
Fax: 032 / 744 13 68
Email: opatova@araver.sk

Martin Kopčan

predaj vozidiel Audi

Martin Kopčan

predaj vozidiel Audi


0903 826 148
martin.kopcan@araver.sk

Kontaktný formulár

Adriana Brázdová

vedúca predaja Audi

Adriana Brázdová

vedúca predaja Audi


0911 415 119
adriana.brazdova@araver.sk

Kontaktný formulár

Araver Nitra

Topoľčianska 2A
949 01 Nitra

Telefón: 037 / 656 01 11
Fax: 037 / 656 01 10
Email: nitra@araver.sk

Ing. Juraj Benc

vedúci predaja Audi

Ing. Juraj Benc

vedúci predaja Audi


0903 826 142
juraj.benc@araver.sk

Kontaktný formulár

Ing. Štefan Varga

predaj vozidiel Audi

Ing. Štefan Varga

predaj vozidiel Audi


0911 415 118
stefan.varga@araver.sk

Kontaktný formulár
Kontaktný formulár